Bilauksjon var på denne tiden en helt ny måte å omsette biler på i Norge, og det var stor interesse fra både kjøpere og selgere for denne nye måten å omsette brukte biler på. Bilene som ble solgt var enklere enn dagens og mange hadde kunnskaper til å reparere småfeil som dukket opp, det var derfor mange som ønsket å kjøpe en billig bil, og for mange var det også enkelt å bli kvitt sin gamle.
Tidene endrer seg, bilene blir mer kompliserte, færre har kunnskap for selv å kunne reparere bilene selv og kundene har mer og mer behov for å få finansiering, at bilene er ferdig reparert, at man kan ta deres gamle bil i innbytte, slik at det blir færre og færre mennesker som ønsker å kjøpe biler på auksjon. Vi endrer derfor driften og flere og flere biler blir solgt utenom auksjon, hvor kunden har gode muligheter til å kunne prøvekjøre, vurdere og få større trygghet i bilkjøpet.
I dag drives vårt bilsenter som en ordinær bilforretning med omsetning av nyere bruktbiler, hvor man fokuserer på å omsette biler med lav kilometer. Vi ser viktigheten av at bilene er verkstedkontrollerte, at de selges med garanti og at kunden gjør ett trygt bilkjøp hos oss.
Vår mer enn 30 års erfaring og salg av mange tusen biler gjør at vi kan ivareta kundens behov, og er i dag ett meget solid firma, som kan utføre de tjenester som dagens kunde ønsker. Vi takker for tilliten som vi får av våre trofaste kunder gjennom mange år, og er stolt av å kunne fortsette det gode samarbeidet vi har med våre gamle og nye kunder.